Ekspozytory
Sklepy, Wnętrze

Ekspozytory

Wśród wyposażenia sklepów na szczególną uwagę zasługują ekspozytory metalowe lub plastikowe. Na przykład konstrukcje podłogowe są używane prawie wszędzie, aby zwrócić uwagę opinii publicznej na konkretny produkt lub usługę. Najczęściej wykorzystywane powierzchnie stojaków reklamowych to powierzchnie wystawiennicze, ekspozycyjne lub promocyjne, a także dostarczanie materiałów informacyjnych na potrzeby wydarzeń promocyjnych i BTL (loterie, loterie, jazdy próbne itp.).

Stojaki reklamowe z ekspozytorami sklepowymi można podzielić na:

  • Biurka promocyjne do zorganizowanej dystrybucji próbek produktów.
  • Stojaki informacyjne na materiały drukowane (broszury, wizytówki, ulotki, książeczki itp.).
  • Stojaki handlowe wykorzystywane w projektowaniu obiektów handlowych w celu zaprezentowania danego produktu i nadania mu nietuzinkowej i oryginalnej prezentacji.
  • Regały ekspozycyjne służą do umieszczania towarów różnych kategorii i rozmiarów. Znajdą miejsce w dużych sklepach z pudełkami i mniejszych sklepach. Apteki, salony kosmetyczne i gabinety również z powodzeniem stosują te produkty. W zależności od projektu ekspozytor może być montowany w strefie kasowej, na półce lub na środku sklepu.

Korzyści z wyposażenia sklepu w ekspozytory

Zakup regałów ekspozycyjnych to nie tylko zakup markowego sprzętu, to regały uzupełniające główne półki i gabloty. Wyposażenie jest uniwersalne. Nadaje się do ekspozycji i sprzedaży małych towarów pakowanych, takich jak słodycze, witaminy, zabawki, lakier do paznokci, krem ​​do twarzy, artykuły papiernicze, baterie itp. Displaye służą do projektowania przestrzeni handlowych, organizowania wystaw, promocji i wyprzedaży. Podkreśla produkt w ogólnym kontekście. Niektóre modele są szczególnie popularne wśród dużych producentów, ponieważ znacznie zwiększają sprzedaż i rozpoznawalność marki.

Charakterystyka wyboru ekspozycji sklepu

Ekspozytory
Ekspozytory

Cena wyświetlacza uzależniona jest od jego wielkości, konfiguracji oraz materiałów użytych do produkcji. Może być w całości plastikowy lub posiadać metalowe elementy nośne. Do dodatkowej ekspozycji dużych ilości towaru użyj ekspozytorów wielopoziomowych. Składają się w kilka minut, a ilość i wysokość półek można zmienić. Pojedyncza wersja może pomieścić do 60% powierzchni ekspozycyjnej standardowej półki metalowej.

W razie potrzeby ruchomą konstrukcję z tworzywa sztucznego można łatwo zmienić. Wyświetlacze można dostosować. Małe modele typu „wszystko w jednym” najlepiej nadają się do instalacji w strefach kasowych lub na półkach z powiązanymi produktami. Pobudzają dodatkowy popyt i wpływają na spontaniczne zakupy.

Zastosowania i rodzaje ekspozytorów

Sklep wyposażony jest w różnego rodzaju ekspozytory, ponieważ jest to wyjątkowe urządzenie, które można zastosować na dowolnej powierzchni.

Obecnie wyróżnia się następujące typy:

  • Umieszczone w gablotach podkreślają obecność marki i wyróżniają produkt na tle innych.
  • Stojący – Umieść na witrynie sklepowej, stole reklamowym lub innej powierzchni. Można je umieścić w dowolnym dogodnym miejscu w sklepie jako dodatkowe wizytówki.
  • Ekspozycja przestrzeni kasjerskiej – Różnią się rozmiarem i kształtem, ponieważ nie jest możliwe wykonanie dużych konstrukcji w kasie. Często ekspozycje detaliczne są liche i eksponują przedmioty, których ludzie celowo nie kupują, zamiast tego decydują się na zakup przy kasie.
  • Uchwyt ścienny – Montuje się na ścianie, aby zapewnić dodatkową platformę reklamową i wizytówki. Stosowane są do produktów pokrewnych, na przykład w dziale mięsnym supermarketu zainstalowano wiszącą ekspozycję sprzedażową z wyborem sosów. Samego sosu by się nie kupiło, ale raczej z mięsem.
  • Półki – podobne do gablot, montowane tylko na półkach w supermarketach i sklepach. W produkcji ekspozytorów ważny jest rozmiar standardowych półek sklepowych, w przeciwnym razie nie będą pasować lub wyglądać nieatrakcyjnie.
  • Podłoga – najliczniejsza ze wszystkich konstrukcji. Zainstalowane w dowolnym miejscu sklepu, zawierają również najwięcej towaru, prezentując klientom bogatą ofertę danej marki.

Wszystkie rodzaje prezentacji handlowych realizują następujące cele: zwiększenie obecności marki w okolicy, zapamiętywanie marki oraz sprzedaż produktu. Dlatego ekspozytory handlowe są używane głównie do małych produktów detalicznych, o których kupujący często zapominają, ale jeśli natrafią na pięknie udekorowane i przyciągające wzrok stoisko, zapamiętają je.

Ekspozytor handlowy może być stylizowany na styl producenta lub firmy będącej właścicielem sklepu. Często zdobią je rozpoznawalne loga producentów produktów, slogany i obrazy reklamowe lub plastikowe figurki, które przyciągają uwagę klientów i odwrotnie: wyjmując produkt z gabloty, kupujący zwraca uwagę na markę.

Istnieje wiele zalet i specjalnych atrybutów ekspozycji sklepowych:

  • Niski koszt produkcji.
  • Szybki obrót.
  • Zakres zastosowania: podłogi, ściany, blaty.
  • Łatwy w użyciu i transporcie.
  • Zwiększa świadomość marki poprzez efekt powtarzalności.
  • Wysoka motywacja zakupowa do zakupu konkretnego produktu.
  • Jako element firmowego wystroju lub stylu.
  • Mocny, nie boi się uszkodzeń, wytrzymały.
  • Przyjazny środowisku.

Co najważniejsze, towar jest pięknie wyeksponowany, co dodatkowo motywuje klientów.